Informatie 22 augustus.

Op 22 augustus willen wij het seizoen openen rond 17.15 uur, na de laatste oefenwedstrijden. Op deze dag willen wij met trots de nieuwe hoofdsponsor presenteren, waarbij de voltallige selectie in de nieuwe kleding aanwezig zal zijn en het nieuwe veld zullen betreden na de officiële opening door onze voorzitter. Aansluitend maakt Bertha 14 haar opwachting op het veld t.b.v. “Schijt je Rijk”. Het seizoen wordt feestelijk voortgezet door onze feestcommissie met een spetterend feest in de kantine vanaf 21.30 uur.

Zie foto’s voor een kleine preview van de nieuwe selectie kleding.

De veldaanpassingen van 60×30 naar 40×20 & nieuwe afmetingen van de E-F velden zijn reeds gerealiseerd en aankomend seizoen zullen wij alle wedstrijden op de “nieuwe velden” gaan spelen.

Deze ingrijpende verandering heeft iedereen kunnen lezen op website en kunnen zien tijdens de presentatie bij de ingelaste ledenvergadering en de unanieme uitslag was dat iedereen akkoord ging met deze wijziging van de afmetingen.

De overweldige betrokkenheid van de sponsoren (Global Bedden & Meubels, Volvo Hooftman, ComfortTuinen, Zin van Bewegen, Kaboom! Vuurwerk, Krabbendam Kadoverpakking, Profotonet, Weerslag.nl, Legian Consultancy B.V. Den Haag, Klijn Machines en Gereedschappen, Van Nieuwkoop Export, Schildersbedrijf Admiraal en View on IT) hebben het mogelijk gemaakt dat de nieuwe velden er nu al liggen en wij vanaf het nieuwe seizoen hierop mogen spelen.

De tegenprestatie is dat wij als senioren, junioren en recreanten allemaal een hoofdvak van 49 subvakjes zouden (proberen) te verkopen á € 1,00 wat gelijk is aan 1 m3. De laatste 4 subvakjes in een hoofdvak krijgen jullie van de vereniging en met de opbrengst van alle vakjes gaan wij een winddoek (afmeting 4 x 2 meter) per sponsor aan het hek weilandzijde ophangen. Indien alle vakjes zijn verkocht, totaal van 4050, dan keren wij een prijs uit van € 500,00 op de m3 waar de koe heeft gescheten en de aangrenzende vakjes € 25,00.

Graag je/jullie inspanning voor 15 augustus om alsnog de vakjes te verkopen.

Inleverdata zijn zaterdag 15 augustus van 16.00 – 17.00 uur / maandag 17 augustus 20.15-20.30 uur / donderdag 21.00-22.00 uur. Graag zoveel mogelijk zaterdag 15 augustus inleveren i.v.m. verwerking van alle vakjes e.d.

Met vriendelijke groet,

Marco Slob

Afgevaardigde PR commissie

06-31671490

 

Preview 1 Preview 2 Preview 3