s_empty

Zoals gewoonlijk houden we als vereniging bij de start van het veldseizoen in maart een onderhoudsdag. Deze dag staat gepland voor zaterdag: 21 maart 2015. Leden en ouders die ons hierbij willen helpen zijn van harte welkom. Toch doen we het dit jaar wat anders. Alle oudere teams krijgen een onderhoudstaak die zij met hun leider(s) tot en met 21 maart 2015 uit moeten voeren. Dit kan voor of na een training – voor of na een oefenwedstrijd, als het maar voor of op 21 maart 2015 is uitgevoerd. Zo dragen wij allemaal een steentje bij aan het goed onderhouden van onze accommodatie. De daadwerkelijke onderhoudsdag houden we dus op 21 maart 2015.

De verdeling van onderhoudsklussen per team

– Schoonmaken reclameborden clubhuis zijde B1
– Schoonmaken reclameborden tennis zijde B2
– Schoonmaken reclameborden achter zijde 5e
– Schoonmaken reclameborden weidezoom zijde 6e
– Werkkast opruimen; 4e
– Jeugdhoek opruimen; 3e
– Bestuurskamer opruimen; Bestuur
– Materiaal hok opruimen; 4e
– Gevonden kleding opruimen (zie noot) Bestuur
– Schimmel op voegen (kleedruimte) dames IJsselvogels verwijderen; 1e
– Controle – herstel schuimblokken in stalendakplaten; Bestuur
– Spinrag van plafond (stalen dakplaten); 2e
– Alum beplating schoonmaken; 1e – 2e
– Toegang pad vanaf hekwerk aanvegen; A1-A2-A3
– Afvoer materialen naar grofvuil (met kar); 3e – 4e

Professionele klussen
– IJsselvogels bord lakken; onderhoudsteam
– Paal korfbal clown schilderen; onderhoudsteam
– Kitwerk vensterbanken; onderhoudsteam
– Hang en sluitwerk nalopen; onderhoudsteam
– Voeg bij schakelaar in bestuurskamer herstellen; onderhoudsteam
– Toiletdeur bij kleedruimte klemt; onderhoudsteam

Noot. Alle gevonden kleding ligt van 10.00 tot 11.00 uur nog in het clubhuis. Er kan dus gekeken worden of er iets van je bij zit. Daarna wordt het afgevoerd naar de kledingcontainer.

Henk Jan Bos