Bedankt Anouk en Femke,

In november had ik een oproep in de nieuwsbrief gedaan wie mij zou willen helpen met de verloting die iedere thuiswedstrijd van IJsselvogels 1 plaats vindt. Omdat Cécile dit jaar in het 1e speelt wilde ik graag de wedstrijd van het 1e van het begin af kunnen volgen en niet pas in de 2e helft omdat je langer blijft doorgaan met het verkopen van de lootjes (als de wedstrijd al is begonnen), dan naar beneden moet om de winnende nummers te trekken, dan de nrs. invullen op een formulier dat door de speaker (meestal Marco Slob) in de rust van het 1e die de winnende nummers bekend maakt. Vervolgens naar het “Team van de Week” wat ze willen eten in de rust van het 1e, dan naar de bar om de bestelling door te geven en over hoeveel minuten het klaar moet staan. Dan kan je net nog het laatste stukje van de 1e helft zien als alles meezit.

Op mijn oproep reageerden gelukkig meerdere mensen waaronder ook Anouk en Femke uit het G-team en met behulp van begeleidster Sandra (en Kolinda) hebben zij alle 7 de thuiswedstrijden (ongeveer) een kwartier voor de aanvang van het 1e deze taak van mij overgenomen waarvoor mijn hartelijke dank. Jullie zijn een paar echte KANJERS!!!

Ook Sandra en Kolinda natuurlijk bedankt en niet te vergeten Marco Slob die de prijzen inkoopt en de winnende nummers bekend maakt en de spelers en speelsters van het “Team van de Week” koppelt aan de spelers en speelsters van het 1e en daarna bij het oplopen door de speaker omroept.

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie medewerking en dan vergeet ik bijna alle leden, vaders en moeders, opa’s en oma’s en andere belangstellenden die iedere thuiswedstrijd trouw bij mij, sorry ons, lootjes kwamen kopen.

Jullie willen natuurlijk ook graag weten hoeveel de verloting heeft opgebracht. hou je vast, bij de 7 thuiswedstrijden is er voor € 971,50 aan lootjes verkocht, hiervan is € 294,19 afgegaan voor het eten van het “Team van de Week” en het kopen van de prijzen waardoor er € 677,31 overblijft voor de vereniging waar we voor de jeugd weer leuke dingen van kunnen organiseren.

Wim Slingerland.